Blog prawniczy

Twoje narzędzie do budowania długotrwałych relacji z klientem

Dlaczego prawnik musi mieć bloga?

Zyskaj nowych klientów

Dzieląc się swoją specjalistyczną wiedzą możesz zyskiwać każdego dnia nowych klientów, którzy poszukują pomocy prawnej w Internecie.

Bądź ekspertem

Każdy klient poszukujący pomocy prawnej chce być pewny, że trafia we właściwe ręce, dlatego blog prawniczy jest najlepszym narzędziem do budowania wizerunku fachowca
posiadającego bogate doświadczenie w określonych dziedzinach prawa.

Buduj relacje z klientami

Blog prawniczy to narzędzie budowania relacji między klientem a kancelarią, zanim potencjalny klient przekroczy próg naszego biura mamy możliwość wzbudzić jego zainteresowanie oraz zaufanie.

Zyskaj narzędzie PR-owe kancelarii

Za pomocą bloga prawniczego możesz kreować swój PR w Internecie, masz szansę nawiązywać współpracę z mediami, być zapraszanym na wydarzenia branżowe oraz gromadzić kontakty biznesowe.

Czy to działa?

348 blogów prawniczych w całej Polsce

To dowód na zapotrzebowanie tego typu treści. Wiele osób, zanim zdecyduje się na pomoc prawnika, szuka rozwiązania swojego problemu w sieci.

Wzrost popularności witryny nawet do 70%

Chętnie odwiedzane blogi generują ruch również na stronach, które reklamują, a więc przede wszystkim na witrynie Twojej Kancelarii. To z kolei polepsza Twoją pozycję w wyszukiwarce.

Jak pisać efektywne teksty na bloga prawniczego?

Szkolenia z publikowania treści

Wyposażymy Cię w narzędzia niezbędne do pisania chwytliwych i łatwych do odnalezienia w sieci tekstów tak, by Twój blog nie tylko stał się popularny, ale także w elegancki sposób reklamował Twoją Kancelarię.

Pisanie artykułów

Nie masz czasu, by zajmować się swoim blogiem? Nasi specjaliści w zakresie prawa i marketingu prawniczego dostosują Twoje treści do najnowszych standardów by były gotowe do publikacji.

2017-07-24_13h26_36

Wizytówka prawnika

Najważniejsze informacje o Tobie i obszarach prawa, jakimi się zajmujesz, wzbudzą zaufanie czytelnika.

Media społecznościowe

Odnośniki do Twoich kont w mediach społecznościowych pozwolą na zbudowanie aktywnej sieci marketingu internetowego i zwiększą zasięg Twojego bloga.

Adres strony Twojej Kancelarii

Informacje kontaktowe pozwolą na szybkie nawiązanie rozmowy z potencjalnym klientem, a także zwiększą Twoją wiarygodność.

Dowiedz się, jak szybko stworzyć miejsce, w którym będziesz mógł dzielić się swoją wiedzą z potencjalnymi klientami.
Jeszcze nie masz bloga?
Slider

 

Chcesz prowadzić bloga prawniczego?

Nasi specjaliści powiedzą Ci co zrobić, by dotrzeć do czytelników.